Samsung P2770HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung P2770HD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

clusterc 17-11-2011
Geschreven voor: Samsung P2770HD

Voldoet prima aan de verwachtingen.
wordt gebruikt als presentatiescherm, mooi scherp beeld, chique uitstraling

giesbergen14 16-07-2011
Geschreven voor: Samsung P2770HD

prachtige monitor, wordt gebruikt voor playstation 3. Nog geen spijt van mijn aankoop. Ps3 ziet er prachtig uit zowel in 720p als 1080p. Ook makkelijk is de hoofdtelefoonaansluiting.

+erg mooi beeld
+full hd 1080p
+mooi design
+goede prijs/kwaliteit
+vele aansluitingen...

-...maar 1 hdmi aansluiting
-monitor wiebelt veel op de voet.

conslusie: goede monitor voor films en games. En prima prijs, een aanrader!

Lucas_27 25-06-2011
Geschreven voor: Samsung P2770HD

Deze P2770HD wordt gebruikt als beeldscherm voor een beveiligingscamera (PAL) via SCART. Even gespeeld met de instellingen van de monitor (scherpte lager, film-stand) ziet het er zeer acceptabel uit. Prima beeld. Dit is een goed alternatief voor de ouderwetse 4:3 beeldbuizen.

m.fleur 27-03-2011
Geschreven voor: Samsung P2770HD

Gebruik deze monitor in Franbkrijk als tv.
ontvang de digitale kanalen zowel de franse als de free to air prima en ook de anologe franse tv zenders.
Fraaie vormgeveing.

Robert2008 24-03-2011
Geschreven voor: Samsung P2770HD

Deze tv bij Mediamarkt voor mijn moeder gekocht voor haar slaapkamer. Misschien dat ie het als monitor goed doet maar als tv (wel nog met analoog signaal) erg slecht beeld. Is het misschien zo dat de hoofdfuncie de monitor is en is de tv-mogelijkheid slechts een "extra'tje"? Ik weet al dat iedereen gaat zeggen "dan moet je maar digitale tv nemen" maar de Philips LCD bij haar in de huiskamer (alweer een jaar of drie oud) doet het prima met een analoog signaal.

rs1973 31-10-2010
Geschreven voor: Samsung P2770HD

Na mij eerste SyncMaster welke ruim 5 jaar is mee gegaan was het nu de tijd voor de "grotere" broer een 27" SyncMaster.
Een Computerscherm welke Full HD is en nog eens een stukje (van 20" naar 27") groter.

Div. mogelijkheden van het schem en natuurlijk de ingebouwde TV tuner. Dus ook te gebruiken als 27" TV.

Al met al een mooie Monitor/TV voor een betaalbare prijs.

Wat wellicht anderen als een nadeel zullen bestempelen is dat er maar 1 HDMI aansluiting op zit. Ik zelf vind dat geen probleem voor deze prijs.